week 1 - Reisverslag uit Accra, Ghana van charlotte vissers - WaarBenJij.nu week 1 - Reisverslag uit Accra, Ghana van charlotte vissers - WaarBenJij.nu

week 1

Door: charlotte vissers

Blijf op de hoogte en volg charlotte

02 Februari 2014 | Ghana, Accra

Zondag 26 januari ben ik samen met mijn klasgenoten Demi, Veerle, Marie en Charlotte vanuit Amsterdam om half 5 vertrokken naar Ghana. We hadden er allemaal heel erg veel zin maar we vonden het ook heel spannend. Maandag 27 januari kwamen we om 6:00 uur aan in Akra. We werden opgewacht door onze begeleiders Ashley en Sjef. We zijn met z'n alle gaan ontbijten. Daarna gingen we naar het winkelcentrum in Akra, daar gingen we geld wisselen. We gingen ook naar de Vadafone winkel om een simkaart in onze mobiels te laten zetten, zodat bellen en sms'en goedkoper is. We hebben daar ook boodschappen gedaan. We moesten nog twee uur rijden in de taxi naar Ada Foah. We kwamen om 16:00 uur bij ons huisje aan. Het huisje is beter dan ik verwacht had en de omgeving is ook heel mooi. Deze week hebben we al veel leuke dingen gedaan. We zijn naar de markt in Cassa geweest.We zijn nog een dag met de trotro naar Akra geweest om boodschappen te doen. En voor een modum te halen voor onze laptops. Ik ben ook op de school wezen kijken waar ik stage ga lopen. Ik ga stage lopen op een nursery school dat is voor kinderen van 3,4 en 5 jaar oud. We zijn 2 nachten naar het eiland maranatha geweest. We hebben daar in de rivier en zee gezwommen. En in de avond is het daar heel gezellig dan gaat iedereen rond het kampvuur dansen. De eerste paar dagen moest ik heel erg wennen aan het land. Maar het gaat nu steeds beter en ik kijk uit naar wat er nog komen gaat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Mijn eerste reis

Ik loop stage op een nursery school, in Ada Foah.

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2014

Week 5

11 Maart 2014

week 4

17 Februari 2014

week 3

09 Februari 2014

week 2

02 Februari 2014

week 1
charlotte

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 3457

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 03 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: