week 4 - Reisverslag uit Accra, Ghana van charlotte vissers - WaarBenJij.nu week 4 - Reisverslag uit Accra, Ghana van charlotte vissers - WaarBenJij.nu

week 4

Blijf op de hoogte en volg charlotte

11 Maart 2014 | Ghana, Accra

Ik heb weer een leuke week op stage gehad. Ik heb elke dag een Engelse les gegeven aan de kinderen. Ik heb een heleboel werkschriften nagekeken. Als de kinderen geen fouten maken dan geef ik ze altijd een sticker en daar zijn ze dan helemaal blij mee. Ik heb ook een heel leuk weekend gehad. We zijn met z'n tienen Zaterdagochtend vroeg vertrokken om naar Accra te gaan. Na 2 uur rijden en 2 keer overstappen waren we in Accra aan gekomen. We waren eindelijk bij ons hotel aangekomen, maar toen bleek dat ze te weinig kamers had voor ons. Na heel lang te onderhandelen waren we er toch uitgekomen met de kamers en de prijzen. In een kamer gingen 4 mensen slapen op een drie eenpersoonskamer. We gingen toen meteen naar het centrum bij de KFC eten. En daarna zij we naar de markt gereden met de taxi. Alle mensen zijn daar aan het roepen en willen je allemaal hun winkel inkrijgen, maar daar raak na een tijdje wel aangewend. Ik heb na heel lang onderhandelen samen met Danielle en Iefke een tas gekocht. Daarna zijn wij daar op het strand wezen kijken, en daar lagen allemaal sloppenwijken naast. Toen zijn we nog naar de vuurtoren daar gelopen. In de avond zijn we met z'n alle naar de pizzeria geweest. En zijn we uitgegaan, we zijn in het begin een beetje van club naar club gegaan. Later zijn we heel de tijd in een club blijven hangen. We zijn rond 5 uur naar huis gegaan, we hadden wel echt een hele leuke avond gehad. De volgende dag zijn we Accra mall geweest voor de boodschappen. En daarna zijn we terug naar ons huis gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Mijn eerste reis

Ik loop stage op een nursery school, in Ada Foah.

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2014

Week 5

11 Maart 2014

week 4

17 Februari 2014

week 3

09 Februari 2014

week 2

02 Februari 2014

week 1
charlotte

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 3458

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 03 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: