Week 5 - Reisverslag uit Accra, Ghana van charlotte vissers - WaarBenJij.nu Week 5 - Reisverslag uit Accra, Ghana van charlotte vissers - WaarBenJij.nu

Week 5

Blijf op de hoogte en volg charlotte

11 Maart 2014 | Ghana, Accra

Deze week weer heel de week stage gelopen. Er is niet echt veel bijzonders gebeurd. Ik heb weer veel Engelse lessen gegeven, wat de kinderen altijd erg leuk vinden.

Dit weekend zijn we op Vrijdagmiddag vertrokken naar Accra. Het was weer een heel gedoe met het hotel. We hadden geboekt voor 8 personen maar er konden nog maar 3 personen in het hotel slapen. Dus we zijn naar een ander hotel gegaan. In de avond zijn we weer bij de pizzeria wezen eten en daarna zijn we weer uitgegaan. We zijn in weer bij verschillende clubs geweest. In het begin was het heel erg gezellig. Tot dat we gebeld werden door twee huisgenootjes, want die waren samen naar een andere club gegaan. En tijdens het lopen was het ene meisje in haar gezicht geslagen door twee jongens en werd er aan haar tas getrokken. Ze zijn uiteindelijk wegerend en hadden alles nog maar we waren wel geschrokken. We zij toen tot 4 uur gebleven, en ik ben in het andere hotel bij de andere gaan slapen. Want anders moest ik alleen naar het hotel lopen, omdat de rest al sliep. We hebben toen met zijn vieren in een tweepersoonsbed geslapen, maar dat ging prima.

Zaterdagmiddag zijn we vertrokken naar een reggae festival aan het strand. We hebben daar eerst heel de middag op het strand gelegen en zijn daarna gaan eten. Om 20:00 uur begon het festival er was een band en die maakte muziek. Later op de avond kwam er een act en die deden allemaal kunsten. Veerle en ik moesten nog naar voren om ook een act uit te voeren. Verder hebben we heel de tijd gedanst en het was weer een hele gezellige avond. De volgende ochtend zijn we nog naar de shopping mall gereden en daarna zijn we naar huis gegaan. Thuis ben ik meteen op bed gaan liggen en gaan slapen want ik was kapot en had niet veel geslapen het hele weekend.

  • 17 April 2014 - 10:12

    Groep 1/2c En Saskia:

    Hoi Charlotte,

    We lezen dat je het erg naar je zin hebt in Ghana. Wij kijken elke donderdag of er weer een nieuw berichtje is. We denken dat je het erg druk hebt met de kinderen op school want er is al een paar weken niks gekomen....
    We wensen je nog heel veel plezier en tot in mei!
    Groetjes van alle kinderen en Saskia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Mijn eerste reis

Ik loop stage op een nursery school, in Ada Foah.

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2014

Week 5

11 Maart 2014

week 4

17 Februari 2014

week 3

09 Februari 2014

week 2

02 Februari 2014

week 1
charlotte

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 1295
Totaal aantal bezoekers 3455

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 03 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: